Strona główna » Dropshipping

Dropshipping

Dlaczego DROPSHIPPING ?

 

Z pewnością wiesz ile środków trzeba zainwestować w zatowarowanie swojego magazynu i ciągłe jego uzupełnianie. Jeśli chcesz dużo sprzedawać musisz mieć bardzo szeroki asortyment, a co za tym idzie duży magazyn, pracowników i odpowiednie "narzędzia". Rozpoczynając z nami współpracę nie musisz się o to martwić.

 

Jak rozpocząć współpracę w modelu DROPSHIPPING?

 

1. Dokonaj rejestracji na naszej stronie www.fabrykaszachow.pl podając wszystkie niezbędne informacje (dane Firmy, adres www, itd.)

2. Prześlij na adres e-mail (sklep@fabrykaszachow.pl) dane Twojego sklepu internetowego (adres strony), dane użytkownika allegro, etc. w celu wyrażenia zgody na wykorzystanie naszych zdjęć i opisów.

3. Skorzystaj z naszej profesjonalnej bazy zdjęć, wykorzystaj opisy produktów lub dowolnie je modyfikuj. Otrzymasz od nas zgodę na ich wykorzystanie tak długo jak trwa nasza współpraca.

4. Nie musisz podpisywać z nami żadnej umowy o współpracy, wszystkie kwestie normuje ten regulamin. 

5. Abyśmy mogli rozpocząć współpracę prześlij nam podpisaną umowę o powierzenie danych osobowych Klientów w celu realizacji zamówień w systemie Dropshipping. Aby pobrać umowę kliknij tutaj

 

Jak się rozliczamy?


1. Płatność następuje każdorazowo podczas składania zamówienia (Przelewy24, PayU, PayPal). Faktury za zamówienia wystawiamy każdorazowo po dokonanych zakupach i przesyłamy do Państwa w formie elektronicznej.

2. Faktury wysyłamy zawsze drogą elektroniczną (e-mailem) w postaci PDF do własnego wydruku.

3. Twoim zadaniem jest dostarczenie nam lub bezpośrednio do Klienta paragonu lub kopii paragonu lub innego dowodu zakupu, opcjonalnie innych materiałów np. formularza zwrotu, podziękowania dla Klienta, ulotki etc. Dokumenty mogą być również wysłane do nas w formie elektronicznej, zostają one następnie wydrukowane i dołączone do przesyłki.

4. Do przesyłek, które wysyłamy do klientów końcowych, nie dołączamy żadnych naszych materiałów marketingowych. Możemy jednak zrobić to na Twoje życzenie jeśli dostarczysz nam materiały identyfikujące Twoją firmę/sklep.

 

Jak złożyć zamówienie w modelu DROPSHIPPING?

 

1. Jeśli nie posiadasz integracji z naszą platformą zaloguj się i dodaj produkt do koszyka, a następnie przejdź do koszyka.

2. Jako adres dostawy podaj adres Klienta, Twoje dane powinny znaleźć się w rubryce dane do faktury. 

3. Każde zamówienie, które otrzymamy wysyłamy maksymalnie następnego dnia (w zależności od godziny wpłynięcia zamówienia), dlatego upewnij się, że Twój Klient zapłacił za zamówienie.

4. Wybierz formę płatności i przejdź do kasy.

5. W przypadku przelewu bankowego zamówienie wysyłamy dopiero po przesłaniu potwierdzenia płatności lub zaksięgowania się środków na koncie.

 

Co jeśli Klient zwróci lub będzie chciał wymienić towar?

 

Wymiana towaru – zamówiony przez Twojego Klienta towar wraca do Ciebie, jeśli jednak jest on obarczony wadą fabryczną / produkcyjną nie powstałą na skutek użytkowania produktu, możesz odesłać szachy do nas, a my wyślemy Ci towar pełnowartościowy. Zgodnie z regulaminem sklepu nie honorujemy zwrotów i wymiany towarów pełnowartościowych zakupionych przez klientów hurtowych / dropshipping.

 

Zwrot towaru – Towar nie podlega zwrotom poza sytuacją, gdy towar posiada wady fabryczne / produkcyjne nie powstałe na skutek używania produktu. Nie ma tutaj zastosowania ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - art. 10, ponieważ Dystrybutor wysyła produkt na zlecenie Sklepu, a nie Klienta.

 

Kogo zapraszamy do współpracy?

 

Ofeta w modelu dropshipping skierowana jest do firm - prowadzących zaopatrzenie w produkty, sklepów internetowych, użytkowników portali aukcyjnych, portali zakupów grupowych, w tym serwisów typu Allegro.pl. 

Nie narzucamy sklepom minimalnej marży, jednak prosimy o zachowanie reguł zdrowego rynku i konkurencji.

Sklep zobowiązany jest do monitorowania stanów magazynowych produktów i ich codziennego aktualizowania. My dokonamy wszelkich starań aby oferta prezentowana na łamach strony www.fabrykaszachow.pl była aktualna, jednak nie może wykluczyć ewentualnego braku zakupionego przez sklep produktu w wyjątkowych sytuacjach.

W przypadku zakończenia współpracy, ustaje również możliwość korzystania ze zdjęć towarów, opisów i innych treści, które są własnością SUNRISE Michał Rywacki. 

Najczęściej zadawane pytania:

P: Czy w dropshippingu jest możliwość wysłania przesyłek pobraniowych?
O: Nie obsługujemy przesyłek pobraniowych w modelu dropshipping (z naszym listem przewozowym).

P: Czy jest możliwość wysłania własnego listu przewozowego?
O: Jak najbardziej istnieje taka możliwość.

P: Jakimi firmami kurierskimi wysyłają Państwo produkty?
O: Po kraju wysyłamy kurierem firmy InPost, przesyłki zagraniczne DHL, GLS, UPS.

P: Czy jest możliwość wysłania produktów za pośrednictwem Paczkomatów?
O: Tak 

P: Jaki jest koszt dostawy w modelu dropshipping?
O: Koszt obsługi zamówienia, pakowania, wysyłki i dostawy do klienta wynosi 18zł brutto

P: Czy jest możliwość otrzymania faktury zbiorczej?
O: W razie potrzeby wystawiamy faktury zbiorcze na koniec miesiąca.

P: Do której godziny trzeba dostarczyć zamówienie od klienta, aby zostało wysłane jeszcze tego samego dnia?
O: Aby zamówienie zostało zrealizowane tego samego dnia musi zostać złożone do godziny 13:00

P: Czy dają Państwo możliwość korzystania ze zdjęć i opisów?
O: Tak

Konto handlowe i VAT

P: Co jest potrzebne do otwarcia konta handlowego?
O: Prześlij nam dane swojej firmy (nazwa, adres, NIP/VAT UE, dane kontaktowe, adres sklepu internetowego, opis działalności).
P: Czy muszę posiadać numer VAT UE?
O: Jeśli Twoja firma znajduje się zagranicą, aby otrzymywać faktury z 0% VAT powinieneś mieć aktywny numer VAT EU. Bez niego musimy naliczać lokalny VAT.

Integracja

P: Jak działa integracja?
O: Łączymy się poprzez API (Shopify, WooCommerce, Magento i ponad 70 innych). Dzięki temu stany magazynowe i dane są automatycznie synchronizowane, a produkty i opisy dostępne są również w pliku CSV/XML.
Jeśli Twój sklep działa na Shopify lub WooCommerce, posiada funkcje automatycznego importu wszystkich danych o produktach.
P: Czy mogę zrezygnować z API i pracować tylko na plikach CSV/XLS?
O: Tak, ale wtedy musisz ręcznie składać zamówienia w naszym sklepie internetowym.

 

Produkty

P: Jakie produkty są dostępne?
O: Około 1000 produktów szachowych i 700 tytułów książek szachowych. Stany magazynowe aktualizowane są co godzinę.
P: Czy mogę wybrać, które produkty sprzedawać?
O: Tak. Sam decydujesz, które produkty zaimportować i wyświetlać w sklepie.

 

Ceny i wysyłka

P: Kto ustala ceny detaliczne?
O: Ty. My dostarczamy cenniki hurtowe i tabele kosztów wysyłki.
P: Jaki jest czas dostawy?
O: Paczki wysyłane na adres w Polsce docierają zazwyczaj na następny dzień roboczy po dniu wysyłki (InPost). W pozostałych krajach UE ok 2–3 dni roboczych (UPS/DHL/GLS). Zamówienia złożone przed 13:00 wysyłamy tego samego dnia.
P: Czy wysyłacie poza UE?
O: Tak, ale czas i koszty dostawy są różne. Skontaktuj się z nami po szczegóły.
P: Czy mogę oferować darmową dostawę moim klientom?
O: Tak. Sam decydujesz o polityce cenowej i kosztach wysyłki w swoim sklepie.

 

Płatności i fakturowanie

P: Jak wygląda płatność?
O: Początkowo wszystkie zamówienia muszą być opłacane z góry poprzez link płatniczy.
P: Czy mogę otrzymać kredyt kupiecki?
O: Tak. Po 50 zamówieniach otrzymujesz faktury zbiorcze co 14 dni z 7-dniowym terminem płatności.
P: W jakiej walucie wystawiacie faktury?
O: Wszystkie faktury wystawiane są w PLN.

 

Realizacja zamówień i fulfillment

P: Kto wysyła zamówienia?
O: Pakujemy i wysyłamy bezpośrednio do Twojego klienta. W paczkach nie ma faktur ani rachunków. Wysyłka „blind” nie jest możliwa, ponieważ nasze pudełka mają kody kreskowe. Jeśli sprzedajesz więcej niż 50 zestawów szachowych dziennie, możemy omówić inne możliwości.
P: Czy otrzymam numery śledzenia przesyłek?
O: Tak, wysyłane są automatycznie przez API i/lub e-mail.
P: Czy mogę spersonalizować opakowania lub dodać ulotki?
O: Zamówienia wysyłane są w opakowaniach Sunrise Chess & Games, jednak możemy dodać Twoje ulotki. Skontaktuj się z nami po szczegóły.

 

Obsługa klienta i zwroty

P: Kto zajmuje się obsługą klienta?
O: Ty jesteś pierwszym punktem kontaktu, ale zapewniamy pełne wsparcie.
P: Jak wygląda obsługa zwrotów i reklamacji?
O: Ty nimi zarządzasz, ale my automatyzujemy proces zwrotu i/lub ponownej wysyłki. Wszystko zależy od silnika Twojego sklepu internetowego.
P: Co zrobić, jeśli produkt dotrze uszkodzony?
O: Skontaktuj się z nami natychmiast. Postaramy się rozwiązać problem jak najszybciej.

 

Stany magazynowe i inwentarz

P: Jak często aktualizowane są stany magazynowe?
O: Co godzinę (API, CSV, XML). W sezonie szczytowym nawet częściej.
P: Czy mogę sprzedać produkt, którego nie ma na stanie?
O: Nasz system minimalizuje to ryzyko i zapewnia 99,99% dokładności stanów, więc jest to mało prawdopodobne. W rzadkich przypadkach poinformujemy Cię i zaproponujemy alternatywy.

 

Marketing i branding

P: Czy dostarczacie zdjęcia i opisy produktów?
O: Tak. W Shopify i WooCommerce proces jest zautomatyzowany. W innych przypadkach plik XML/CSV zawiera wszystkie dane i linki do zdjęć. Możesz korzystać z opisów, edytować je, zmieniać tytuły i dodawać własne zdjęcia. Wszystkie materiały marketingowe udostępniamy bezpłatnie.
P: Czy mogę korzystać z marki Sunrise Chess & Games?
O: Tak. To znana marka w branży szachowej, dobrze pozycjonowana w Google, co może przyciągnąć więcej klientów. Wszystkie dane i grafiki udostępniamy bezpłatnie.

 

Współpraca i rozwój

P: Jak Sunrise wspiera nowych partnerów?
O: Zapewniamy wsparcie techniczne przy integracji, pomoc w logistyce oraz doradztwo dotyczące rozwoju sklepu.
P: Czy istnieje minimalna ilość zamówienia (MOQ)?
O: Nie. Możesz sprzedawać pojedyncze sztuki w modelu dropshipping, bez inwestycji w magazyn.
P: Co się stanie, jeśli przestanę sprzedawać?
O: Twoje konto pozostaje aktywne. Możesz wrócić do współpracy w dowolnym momencie, bez dodatkowych opłat.


W przypadku zainteresowania współpracą w modelu dropshipping, lub pytań z tym związanych, zapraszamy do kontaktu mailowego jan.nowosad@crafts.pl


Przejdź do strony głównej
O firmie
All rights reserved
Sunrise Handicrafts ® 2025
European chess shop: polishchess.com
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu